Ösby Veterinärklinik

BOKA TID HOS OSS

Ösby Veterinärklinik är en liten trivsam klinik där du och din fyrbenta vän blir väl omhändertagna av våra veterinärer, djursjukskötare och gymnasieelever som läser djursjukvård. Veterinärkliniken öppnar igen onsdag den 10 april. Varmt välkomna att boka tid!

Varmt välkomna önskar eleverna och Erica, leg veterinär och Annika, leg djursjukskötare.

Boka gärna via mail, så blir du uppringd.

Mottagning Onsdagar

E-mail: osbyveterinarklinik@sala.se

Eftersom det är undervisning så kan du räkna med att besöket tar lite längre tid.
Betalning via Swish till 123 594 34 28, Ösby veterinärklinik. För den som inte har Swish, går det att få faktura.

Leg veterinär Erica Gumpert Herlofson
Leg Djursjukskötare Annika Lindquist Knapp

VI ERBJUDER

Vi kan erbjuda kastrering av hankatter och att raka toviga katter.
Vi fortsätter med vaccinationer, ID-märkningar, hälsokontroller, ögon och öronutredningar och munkontroller. Vid allvarligare sjukdomsfall hänvisar vi till djurkliniken ”Din veterinär” i Sala.

PÅ ÖSBY KAN DU LÄSA TILL DJURVÅRDARE inom DJURSJUKVÅRDEN

Vill du plugga djursjukvård för smådjur eller häst?

Vi har den rätta utbildningen för dig där du även får arbeta praktiskt i vår veterinärklinik. Kika in på våra program och hitta det som passar dig bäst.

Vi erbjuder Grundkurs i läkemedelshantering för hund och katt (D9) som ger dig stora fördelar när du söker jobb eller söker in till högskolan/universitet.